بیوگرافی گروه slipknot

اسلیپ‌نات (به انگلیسی: Slipknot) یک گروه نو متال، هوی متال و آلترنتیو متال آمریکایی است که در سال ۱۹۹۵ تشکیل شد.این گروه دارای ۷ عضو است . کوری تایلور به عنوان خواننده گروه، جویی جوردیسون به عنوان درامر و میک تامسون هم به عنوان نوازنده گیتار الکتریک سه پایه اصلی گروه هستند . از بقیه اعضا می‌توان به سید ویلسون، کریگ جانسون، شاون کراهان، جیمز روت و کریس فن اشاره کرد . گروه در حال حاضر پس از مرگ پال گری بیسیست ندارد و همگان در انتظار معرفی بیسیست جدید گروه اند.

اسلیپ ‌نات گروهی9 نفره‌ای می‌باشد که در Des Moines, Iowa بوجود آمد. گذشته از نام‌های واقعی‌ آنها، اعضای گروه از شماره‌ی 0 تا 8 هم نامگذاری شده‌اند.Slipknot با برخورداری از موسیقی توانمند و اجرای قوی‌، در حال حاضر یکی ازمحبوب ‌ترین گروه‌ها از لحاظ نمایش موسیقی معاصرمی‌باشد. آلبوم‌ها و موزیک ویدئو‌های این گروه به موفقیت تجاری بالایی رسدند، همچنین این گروه نامزد دریافت جایزه‌ی Grammy در قسمت بهترین آهنگ و گروه Heavy Metal و Hard Rock شد

بقیه در ادامه مطلب........

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
ادامه نوشته

تمام زندگیم را دلتنگی پر کرده است

خیال نکن که بی خیال از تو و روزگارتم ....

 به فکرتم....

     به یادتم

                               زنده به انتظارتم ....

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩تمام زندگیم را دلتنگی پر کرده است...

دلتنگی از کسی که دوستش داشتم و عمیق ترین درد ها و رنجهای عالم را در رگهایم جاری کرد !

درد هایی که کابوس شبها و حقیقت روزهایم شد٬ دوری از تو حسرتی عمیق به قلبم آویخت و پوست تن کودک عشقم را با تاولهای دردناک داغ ستم پوشاند

 دلتنگی برای کسی که فرصت اندکی برای خواستنش ٬ برای داشتنش داشتم.    

دلتنگی از مرزهایی که دورم کشیدند و مرا وادار کردند به دست خویش از کسانی که دوستشان دارم کنده شوم .

در انسوی مرزها دوست داشتن گناه است ٬ حق من نیست ٬ به اتش گناهی که عشق در آن سهمی داشت مرا بسوزانند .

رنجی انچنان زندگی مرا پر کرده است٬ آنچنان دستهای مرا از ....

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

برای خواندن بقیه این متن احساسی به بخش ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه نوشته

عشق از دیدگاه مختلف

ـ عشق از دید دختر .. : آه ... خدای من یعنی میشه بدون اینکه بابام
      بفهمه من عاشق بشم . ( جمله ی عاشقانه : ندارد)
      ـ عشق از دید یک ریاضیدان : عشق یعنی دوست داشتن بدون فرمول (جمله ی
      عاشقانه : آه عزیزم به اندازه ی سطح زیر منحنی دوست دارم)
      ـ عشق از دید بقال سرکوچه : والا دوره ی ما عشق .. نبود ننمون رفت و
      این سکینه خانوم رو واسمون گرفت (جمله ی عاشقانه : سکینه شام چی داریم
      ...)
      ـ عشق از دید اصغرکاردی (در زندان) : مرامتو عشقه ، عشقی ( جمله ی
      عاشقانه : چاقو خوردتیم لوتی)
      ـ عشق از دید یک دختر دانش آموز کمی بی غم : آه عزیزم کاش الان پیشم
      بودی، بغلم میکردی ، سرمو میزاشتی رو شونه هات ... ( جمله ی عاشقانه :
      دوست دارم عزیزم)
      ـ عشق از دید مادر بزرگم : این حرفهای بد رونزن ، راستی این دختر
      اقدس خانوم خیلی دختر خانوم و با کمالاتیه ، تازه تحصیلکرده هم هست ...
      (جمله ی عاشقانه : بریم خواستگاری..)
      ـ عشق ازدید ... (خودتون میفهمید از دیدکی)عزیزم تو که عاشقمی پس
      چرا هزینه ی عمل کردندماغمو نمیدی ... ، واسه ناهار بریم رستوران سالی
      بادوستش هم قراره بیاد ، دوست سالی واسش یه ماتیز خریده ( به قول بعضی
      ها دوو منگل) تو حتی حاضر نیستی واسه من که این همه دوست دارم حتی یه
      پراید بخری (جمله ی عاشقانه : عزیزم گوشی سونی میخوام و ... راستی دوست
      هم دارم
      ـ عشق از دید کسی که باراوله که عاشق میشه : عزیزم باور کن حتی یک
      لحضه بدون تو نمیتونم زندگی کنم ، تو واسم همه ی دنیا هستی ... ( جمله
      ی عاشقانه : فدات شم عزیزم خیلی خیلی دوست دارم )
      ـ عشق از دید کسی که بار اولش نیست : عزیزم خیلی دوستدارم ، باور
      کن به خاطر تو شبها با پای برهنه میخوابم ( جمله ی عاشقانه : آه عزیزم
      دیرم شده باید برم )
      ـ عشق از دید یک راننده : رادیات ( رادیاتور) عشق من از برایت جوش
      آمده ، باور نداری بر آمپرم بنگر (بالهجه ی شوفری بخوانید) ( جمله ی
      عاشقانه : عزیزم دوست دارم... بو بوبوغ)
      ـ عشق از دید بعضی ها : آه خدا یعنی میشه بیادخواستگاریم ... (جمله
      ی عاشقانه : یا شابدالعظیم 1000 تومن نذرت میکنم بیادخواستگاریم )
      ـ به دلیل نحسی از نوشتن معذورم ( حتی شمادوست عزیز )
      ـ عشق از دید ارازل و اوباش : عشق .. سیخی چند ، برو بچه سوسول دلت
      خوشه ، خونه خالی نداری ... جمله ی عاشقانه : بوبوغ ... خانوم بیا بالا
      خوش میگذره(
      ـ عشق از دید کسی که در عشق شکست خورده : عشق یعنی کشک ( جمله ی
      عاشقانه : برو کشکتو بساب)
      عشق از دید بابام : آخه پسر عشق واست نونو آب میشه ... حالا بگو
      ببینم پدرش چیکارست ؟ ( جمله ی عاشقانه : برو با دختر حاج آقا ازدواج کن
      )
      ـ عشق ازدید ما میم : وا مگه تو امسال کنکور نداری ، عشق واسه بعد ،
      مگه تو امسال فلان نداری ،عشق واسه بعد ( جمله ی عاشقانه : جملات عاشقانه
      ای هنوز بیان نشده )
      ـ عشق از دید شما : ( به من چه )

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

رسم عشق

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره

دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و

از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره.

بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و

از این به بعد میشی اون آدمی که
هیچ وقت نبودی.

دیگه دوست دارم واست رنگی نداره...

و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که

انتقام خودتو
ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه....

اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

تصاویر عاشقانه (سری 2) i love you M

lovess Pic 03 عکس های عاشقانه   شهریور 90

بقیه تصاویر در ادامه مطلب.....................

ادامه نوشته

مجموعه عکس های گروه slipknot (سری 1)

بقیه تصاویر در ادامه مطلب............

ادامه نوشته

نظر یادتون نره

699666999999666999999666996666666996666699999666669966666699 699669999999969999999966699666669966669966666996669966666699 699666999999999999999666669966699666699666666699669966666699 699666669999999999996666666996996666699666666699669966666699 699666666699999999666666666699966666669966666996666996666996 699666666666999966666666666699966666666699999666666669999666

 

شمارهاي بالا را انتخاب كنيد

را بزنيد Ctrl + F بعدن

بعدن شماري 9 را بزنيد

را بزنيد Ctrl + Enter بعدن

دفتر عشق ...

دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خــــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقــــت بود
بشنواین التماسرو
ــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــ
ـــــــــــ
ـــــــ
ــ

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست