اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره

دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و

از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره.

بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و

از این به بعد میشی اون آدمی که
هیچ وقت نبودی.

دیگه دوست دارم واست رنگی نداره...

و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که

انتقام خودتو
ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه....

اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ