رسم عشق
اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره
دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و
از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره.
بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و
از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی.
دیگه دوست دارم واست رنگی نداره...
و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که
انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه....
اینطوریه که دل همه آدما میشکنه
+ نوشته شده در یکشنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 12:58 توسط منوچهر
|

به شما كاربر گرامي سلام عرض مي كنم . اميدوارم در اين وبلاگ دقايقي خوبي را سپري كنيد .